Biblioteca

Curación de contidos

  • curation

A expresión ‘content curation’, traducida como “curación de contidos”, fai referencia ao proceso de filtrar información, e agregala en novos contidos, máis complexos e de máis valor para a comunidade á que vai dirixida.

As ferramentas de marcado social poden empregarse con este obxectivo, e cando permiten interaccionar coa comunidade obxectivo (que comenta, comparte e vota), fálase de Social Content Curation, fenómeno moi de actualidade.

O papel da persoa curadora é seleccionar contido de calidade en torno a un tema, intentando facer un filtrado crítico en base aos seus coñecementos e experiencia no tema. Iso en si mesmo xa supón un importante valor engadido ao contido.

Podedes consultar aquí varios exemplos de infografías moi didácticas e ler máis sobre a curación de contidos desde a biblioteca escolar

 

Advertisements

One thought on “Curación de contidos

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

w

Conectando a %s